Презентація 6-В класу.
6 в from solastas
План виховної роботи
з учнями 7-В
класу
на 2014-2015н.р.
Вишнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1
Класного керівника: Стасюк Ольги Богданівни
Навчально-виховна
проблема школи
Консолідація
зусиль педагогів, сім’ї та громадськості щодо покращення всебічного виховання
та розвитку учнів.
I. Вступ
Мета і завдання
виховної роботи
1.
В основу
навчально-виховної роботи покласти комплексний підхід до вихо-вання
підростаючого покоління.
2.
Формувати
національну свідомість, активну життєву позицію, працьовитість, колективізм,
почуття взаємодопомоги і взаємовиручки.
3.
Виховувати в учнів
свідоме ставлення до навчання, почуття відповідальності за доручену справу.
4.
Виховувати любов до
свого народу, його мови, традицій, народних ремесел.
5.
Виховувати почуття
дбайливого господаря своєї школи, любов до праці, бережливе ставлення до
шкільного майна.
6.
Виховувати любов до
рідного краю, до навколишнього світу, дати елементарні знання з екології.
7.
Виховувати дітей на
принципах християнської моралі.
8.
Привчати дітей до
систематичного читання різноманітної художньої літератури, періодичної преси,
перегляду цікавих і корисних телепередач, з наступним обговоренням цієї
інформації на заняттях «Просвіти».
9.
Здійснювати правове
виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю.
10.
Зміцнювати здоров’я
учнів, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізкультури, спортивних
гуртків.
11.
З метою вивчення
природи рідного краю організувати екскурсії і походи по Києві, Київській
області та інших областях.
12.
Виховувати любов і
повагу до батьків, вчителів, старших.
13.
Допомогти учням в
розвитку естетичних почуттів.
14.
Формувати в дітей
почуття прекрасного, вічного.
15.
Активізувати роботу
учнів у напрямку: «Земля моя-земля моїх батьків».
16.
Формувати згуртований і
працелюбний колектив.
17.
Виховувати позитивні
риси характеру, формувати мовну культуру.
18.
Вивчати традиції та
героїчні сторінки українського народу.
19.
Виховувати особистість
здатну до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання української
держави.
20.
Виховувати всебічно
розвинену особистість.
Характеристика
7-В класу
У
7-В класі навчається учнів: дівчаток та хлопчиків. За віком – це діти 12-13 років (2001-2002 р.н.).
Діти
в основному проживають в м.Вишневе, одна учениця: Саблук А . проживає в с. Крюківщина.
Учні
класу майже усі із добре забезпечених сімей. Сиріт немає. Євтушенко Т., Ожога
В., Хандусь А., Куліш Д. Саблук А, - виховуються
у багатодітних сім’ях. Інвалідність є у Нагорнюк А.
Всі
учні класу мають добрий фізичний та розумовий розвиток, з охотою займаються
спортом.
Показники
успішності у 6 класі такі:
·
учнів з високим рівнем
навчальних досягнень(10,11,12)- 2:
це Пасько А., Дука
·
учнів з достатнім
рівнем навчальних досягнень(7,8,9) -: 4 це Климанський Т.,
Панаскевич С, Саблук А., Хандусь Н.
·
учнів з середнім рівнем
навчальних досягнень(4,5,6) 15: з них 2 мають 1
оцінку середнього рівня
·
учнів з початковим
рівнем навчальних досягнень(1,2,3) - 4
Велика кількість дітей мають високий
навчальний потенціал і хороші здібності до навчання.
Практично всі учні зайняті в позаурочний
діяльності, відвідують певні гуртки і
секції.
Учні активні на уроках, вимогливі до себе,
мають бажання вчитись і покращувати надалі свою успішність. Дисципліна на
уроках добра. Найчастіше порушниками дисципліни є Ожога В, Власов Д..
Вертелецький Д ., які на мою думку, не вміють спрямовувати енергію, і не
керують власним часом. Допомога у цьому є моїм першочерговим завданням, а також
активу класу.
Колектив класу згуртований, діяльний, живий,
енергійний. Стосунки товариські,
толерантні, приятельські. Діти організовують самостійно справи, підтримують
одне одного й допомагають в критичних ситуаціях. Однак повного порузуміння між
ними немає (є випадки заздрощів, образливості, амбіційності, суперечок.) У
стосунках між дітьми мало співчуття, теплоти, галантності, терпимості до
помилок товаришів.
Учням слід краще готувати домашні завдання,
бути активними на уроках, читати додаткову літературу.
Батьки учнів цікавляться навчанням і
поведінкою дітей в школі, допомагають із шкільними проблемами.
І семестр 2014-2015 н.р.
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
|
|
I. Основні виховні заходи
|
||||
|
01.09 - 5.09
|
1
|
День
знань. Свято Першого дзвоника. Перший урок
|
01.09
|
кл. керівник,
учні
|
|
|
2.
|
Класні
збори №1:
a) вибір
активу класу;
б) бережливе ставлення до шкільного майна
|
02.09
|
кл. керівник,
учні
|
||
|
|
Розподіл
підручників між учнями
|
03.09
|
|
||
|
3.
|
Класна
акція «Зробимо квітучим наш клас»
|
03.09
|
кл. керівник,
учні,
|
||
|
4.
|
Бесіда:“Будь уважним на дорозі!”
про
поведінку на перерві. Збереження життя і здоровя.
|
04.09
|
кл. керівник,
учні.
|
||
|
5
|
виховна
година «Державні символи України.23.08 – День державного прапора, 24.08 –
день Незалежності України»”
|
05.09
|
кл. керівник,
учні.
|
||
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
08.09
- 12.09
|
1.
|
Міжнародний
день писемності. Тренінг « Навчання-
потреба, обов’язок,чи даремна трата часу?»
|
08.09
|
кл. керівник, учні,
відповідальний за просвіту
|
|
2
|
245
років від дня народження І.П. Котляревського (1769-1838), бесіда
|
09.09
|
кл. керівник
|
|
|
3.
|
День
фізичної культури і спорту. Участь в спортивних змаганнях. Тематична
інформація: «Успіхи українців в спорті»
|
09.09
|
кл. керівник, учні
|
|
|
4
|
120
років від дня народження О.П. Довженка (1894-1956), кінорежисера Перегляд
фільму
|
10.09
|
учні
|
|
|
5.
|
Класні
учнівські збори - завдання учнівського колективу на I
семестр,
-
виконання доручень,
-
навчальний процес, чергування
|
11.09
|
кл. керівник, учні
|
|
|
6..
|
Оформлення
учнівського кутка
|
12.09
|
Прес-центр
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
15.09 – 19.09
|
1.
|
Підготовка.
Районний етап обласного конкурсу туристичного фото «Неосяжна моя, Україно!»
(ВЦТДЮ)
|
15.09
|
кл.
керівник, учні,
відповідальний
за просвіту
|
|
2.
|
Виховна
година:«мода. Одяг і здоров’я «
|
16.09
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Індивідуальні
бесіди з учнями схи-льними до правопорушень дисцип-ліни
|
18.09
|
кл.
керівник,
|
|
|
4
|
Міжнародний
день охорони озонового шару. стінівка
|
16,09
|
Прес-центр
|
|
|
5.
|
Похід до лісу.
«Бесіда про бережливе ставлення до лісу» день працівників лісництв 16.09
|
17.09
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
6.
|
Вам це цікаво.
Дні ангела. Значення імен.
|
18.09
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
7.
|
Перевірка
учнівських щоденників, збереження підручників
|
19.09
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
22.09
– 26.09
|
1.
|
Міжнародний
день миру . оформлення стінівки
День
винахідника і раціоналізатора
|
22.09
|
кл. керівник, учні,
актив класу
|
|
2.
|
Виховна година: «хто руйнує залишає по собі руїну,
хто будує – лиша по собі – будування»
|
23.09
|
кл. керівник, учні
|
|
|
3.
|
Бесіда. Класні змагання: «Знай і ви-конуй правила
дорожнього руху» (повторення правил дорожнього руху)
|
24.09
|
кл. керівник, учні
|
|
|
4.
|
Створення
літопису класу…
|
25.09
|
кл. керівник,
актив класу
|
|
|
5.
|
До
дня туризму. похід
|
27.09
|
кл. керівник, учні
|
|
|
6.
|
Індивідуальні
бесіди щодо стану успішності та поведінки учнів у класі. Визначення
зайнятості учнів у гуртках, секціях, клубах
|
26.09
|
кл. керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
29.09 – 03.10
|
1.
|
День
народження Василя Олександровича Сухомлинського(1918-1970),28.09.
українського педагога, гуманіста, мислителя, дитячого письменника. Бесіда «
Серце віддаю дітям»
|
29.09
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Виховна
година: «Вплив фізичних вправ на ріст і розвиток підлітків»
|
30.09
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Всеукраїнський
День бібліотек
Акція
поповнимо бібліотечний фонд. Відвідування шкільної бібліотеки
|
30.09-01.10
|
актив
класу, учні
|
|
|
4.
|
Міжнародний
день людей похилого віку Міжнародний день музики. Музична феєрія вітальня «Нотка»
|
01.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Підготовка до
дня вчителя. Привітання, стіннівка, листівки, концерт
|
02.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
6.
|
Всесвітній
день посмішки. Конкурс «Смайлик!»
|
03.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
06.10 – 10.10
|
1.
|
Всесвітній
день захисту тварин.4.10 Фотовиставка улюбленців
|
06.10
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Організація
роботи книжкової лікарні. проведення рейдів-оглядів стану збереження
підручників і шкільного майна
|
08.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Міжнародний
день лікаря 06.10бесіда «Шкідливі звички молоді» година спілкування
|
07.10
|
актив
класу, учні
|
|
|
4.
|
Екологічна
акція «Затишок». Благоустрій території
|
09.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Літературна
вітальня « Мелодії осені в творах поетів»
|
10.10
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
13.10 – 17.10
|
1.
|
Година
спілкування « Моя майбутня професія»
|
24.02
|
кл.
керівник, учні, відповідальний за просвіту ,
|
|
2.
|
Виховна
година: «Дизентерія – хвороба брудних рук. Профілактика за-хворювання.»
|
24.02
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Бесіда: «
Гігієна хлопчиків та дівчаток» (зустріч з медсестрою)
|
25.02
|
актив
класу
|
|
|
4.
|
Етична бесіда:
«Культура мови»
|
26.02
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Тестування:
«Чи хороший я друг?» (зустріч зі шкільним психологом)
|
27.02
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
6.
|
Перевірка
діяльності органів учнівського самоврядування
|
28.02
|
кл.
керівник, учні
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
20.10 – 24.10
|
1.
|
Міжнародний день кухаря і кулінара. Майстер – клас. Приготування салатів
|
20.10
|
кл. керівник, учні,
|
Виставка дитячих осінніх композицій « Осінь чарівниця»
|
21.10
| |||
2.
|
Виховна година: «про стан успішності в класі, поведінку учнів, виконання доручень і домашніх завдань»
|
22.10
|
кл. керівник, учні
| |
3.
|
Проведення єдиного уроку з безпеки руху та поведінки на передодні осінніх канікул ( попередження ситуацій ДТП і нещасних випадків)
|
23.10
|
кл. керівник, учні
| |
4.
|
Тематичні інформація приурочена дню ООН
|
24.10
|
кл. керівник, учні
| |
|
Тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
03.11 – 07.11
|
1.
|
120 років від
дня народження К.О. Копержинського (1894-1953), українського
літературознавця-славіста. Бесіда
|
04.11
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Виховна
година: «любов і доброта – основні ідеали справжньої людини»
|
03.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Юридична
вітальня « Діти – злочин і кара» Районна виставка-конкурс дитячого малюнка
«Право очима дітей»
|
05.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
4.
|
Індивідуальна робота з учнями: аналіз
відвідування. Роботи з невстигаючими дітьми, з соціально вразливими дітьми.
|
06.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Перевірка
щоденників
|
07.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
Тижні
|
№
з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
10.11-
14.11
|
2.
|
Виховна
година «Розкажи мені про себе. Твоє спілкування з однолітка-ми»
|
10.11
|
кл. керівник, учні
|
|
3.
|
День
української писемності та мови. Випуск
стіннівки, виставка літератури
|
09.11
|
кл. керівник, учні
|
|
|
4.
|
Бесіда:
«Сміх продовжує життя »
125
років від дня народження Остапа Вишні (1889-1956), українського
письменника-сатирика
|
13.11
|
кл. керівник, учні
|
|
|
5.
|
Учнівські
збори: - самоврядування в класі, -
допомога слабшим учням
|
11.11
|
кл. керівник, учні
|
|
|
6.
|
Похід
в сінній парк бесіда «Природа з віку мудра»
|
14.11
|
кл. керівник, учні
|
|
Тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
17.11 – 21.11
|
1.
|
До
міжнародного дня толерантності 16.11 випуск стіннівки,конкурс «Містер і міс
ввічливість»
|
17.11
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2..
|
Виховна
година: «Будь уважний. Ввічливий, поважай людей. Які тебе оточують»
|
18.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Індивідуальні
бесіди «Яким шляхом я іду до школи»
|
19.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
4.
|
Міжнародний день відмови
від куріння. Всесвітній день дитини
|
20.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
До
міжнародного дня студентів. 17.11. Зустріч з випускниками минулих років.
|
21.11
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
|
6
|
День пам’яті
жертв голодомору та політичних репресій. Стіннівка незабудки памяті. Всеукраїнська акція «Засвіти свічку»
|
22.11
|
|
Тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
24.11 – 28.11
|
1.
|
Виховна година «мій край – моя історія жива»
пошук і записування бабусиних пісень, забавлянок, колисанок.
Небилиць,прислів’їв, приказок, колядок, віншувань, щедрівок
|
24.11
|
кл. керівник, учні,
|
2..
|
Година спілкування « Учись учитись
|
25.11
|
кл. керівник, учні
| |
3.
|
Індивідуальні бесіди Дотримання правил особистої
гігієни
|
26.11
|
кл. керівник, учні
| |
4.
|
перевірка щоденників
|
27.11
|
кл. керівник, учні
| |
5.
|
Всесвітній день інформації. Вам це цікаво « Сім
чудес України
|
28.11
|
кл. керівник, учні
| |
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
01.12 – 05.12
|
1.
|
Тестування «Чи
хорший я друг» бесіда бережи свій час. Твій режим дня
|
02.12
|
Актив класу
|
|
2.
|
Всесвітній
день боротьби зі СНІДом. Тематична бесіда «СНІД стосується кожного»
|
01.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
виховна година"проблема на долоні" правила руху
|
03.12
|
кл.
керівник,
актив
класу
|
|
|
4.
|
Година
спілкування «Свято введення в храм Пресвятої Діви Марії»
|
04.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
організація самоврядування |
05.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
6.
|
День збройних
сил України. Вітання. Випуск стіннівки
|
06.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
08.12– 12.12
|
1.
|
Рейд «Живи
книго»
|
08.12
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Виховна
година: « Знання - це ска-рб, а вміння вчитися - ключ до ньо-го”.
|
09.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Бесіда про
безпечну поведінку на льоді, на ігрових майданчиках, катках.
|
10.12
|
кл.
керівник,
актив
класу
|
|
|
4.
|
акція годівнички для синички |
11.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Андріївські вечорниці |
12.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
15.12 – 19.12
|
1.
|
Підготовка до
акції « Подарунки від святого Миколая дітям притулків»
|
15.12
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Виховна
година: «як я проводжу своє дозвілля»
|
16.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Конкурс –
виставка «Зимова казка» виготовлення новорічних листівок. Іграшок, прикрас
своїми руками
|
17.12
|
кл.
керівник,
актив
класу
|
|
|
4.
|
Бесіди щодо
збереження життя та здоров'я школярів, техніки безпеки, пожежної безпеки (спортмайдан).
|
17.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
екскурсія в зимовий парк |
18.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
6.
|
День святого
Миколая. Випуск стіннівки, вітання. малюнки
|
19.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
тижні
|
№
з/п
|
Зміст роботи
|
Дата
|
Хто
відповідальний
|
|
22.12 – 26.12
|
1.
|
Проведення
рейду перевірки шкільного майна,стану підручників
|
22.12
|
кл.
керівник, учні,
|
|
2.
|
Бесіда по
запобіганню ДДТТ і нещасних випадків . поводження з вибухонебезпечними предметами
під час зимових канікул
|
24.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
3.
|
Конкурс
малюнків
215
років від дня народження К.П. Брюллова (1799-1852), російського художника
|
23.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
4.
|
Вивчення думки
учнів з допомогою анкетування « Зимові канікули. Що пропонуєш»
|
23.12
|
кл.
керівник, учні
|
|
|
5.
|
Класні
учнівські збори: підсумки навчання за І семестр, звітування комісій. різне
|
25.12
|
відповідальний
за просвіту
|
|
|
5.
|
Бал карнавал |
26.12
|
кл.
керівник, учні
|
ІІ. Індивідуальна виховна
робота
|
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідає
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
|
Контролювати
успішність учнів з усіх пред-метів (особливо відмінників); відвідування
уроків школи; підтримання належної пове-дінки (індивідуальні бесіди)
Організація
допомоги сильних учнів слаб-шим у навчанні - навчальна комісія.
Постійно
допомагати учням класу у підго-товці: виховних годин, бесід, свят,
екскурс-сій (культмасова комісія).
Залучити
учнів до участі в позаурочній дія-льності ( гуртках, спортивних секціях).
Контролювати виконання обов’язків, при-бирання в класі.
Проводити
з учнями індивідуальні бесіди щодо стану їх успішності, поведінки, ставлення
їх до однокласників, вчителів, старших себе, особистої гігієни.
Проводити
бесіди з учнями про поведінку на перерві в школі, і за її межами,
інструк-тажі з техніки безпеки на вулиці, спортив-них майданчиках і т.д.
Проводити
бесіди з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з
одноклас-никами
Виховувати
бережливе ставлення до шкіль-ного майна.
Регулярно
відвідувати учнів вдома з метою ознайомлення із побутовими умовами,
стосунками дітей у сім’ї.
Робота
з обдарованими дітьми
|
Протягом
семестру
|
Класний
керівник
|
Актив
класу, ко-місія дисциплін-ни і порядку, навчальна комі-сія, батьки;
Культмасова
комісія
Вчитель
фізкультури
Психолог
школи
Психолог
школи
Психолог
школи
|
V. Робота з батьками
|
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідає
|
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
|
Систематично
інформувати батьків про стан успішності та поведінку учнів у школі.
Проводити
бесіди з батьками: «Правове ви-ховання дітей у сім’ї».
Постійно
спілкуватися з батьками через щоденники.
Проводити
зустрічі з батьками дітей, які порушують дисципліну, або погано навчаються
Проводити батьківські збори з порядком денним:
- Як допомогти дитині вчитися.
- Згуртованість колективу.
- Підведення підсумків навчання.
- Організація дозвілля у I
семестрі.
-
Різне.
Залучати
батьківський комітет до організа-ції дозвілля для дітей, проведення свят,
екс-курсій, походів.
Провести
зустріч з батьками учнів, які мали або мають низькі показники успішності, з
батьками учнів, які порушували дисципліну на уроках та перервах у школі.
.
|
Протягом
семестру
|
Класний
керівник
|
Шкільний
психолог, батьківський комітет, вчи-телі-предмет-ники.
Батьківський
комітет
|
|
IV. Охорона життя і
здоров’я
дітей
|
№ з/п
|
Зміст
роботи
|
Дата
|
Хто
відповідає
|
|
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
|
Систематично проводити з учнями бесіди по попередженню
дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я
Залучати
шкільну медсестру до проведення бесід, індивідуальних бесід на теми:
«Осо-бистої гігієни», «здоров’я»,
«профілактики застудних інфекційних захворювань»
Ознайомитись
з медичними картками учнів
Слідкувати
за поставою учнів у школі та раціоном їх харчування (виключаючи чіпси,
сухарики, кока-колу…).
Залучати
учнів у спортивні гуртки, секції, змагання на шкільному і районному рівнях з
різних видів спорту.
Проводити
змагання, екскурсії, походи ви-хідного дня
Систематично
проводити :
-
диспути, ігрові тренінги, рольові
іг-ри щодо значення здорового способу життя і впливу фізичних вправ на
організм підлітків;
-
бесіди про правила вуличного руху,
правила поведінки під час екскурсій, походів, про культуру поведінки уч-нів у
школі, театрі, музеї.
На
батьківських зборах ознайомлювати ба-тьків із режимом дня семикласників (12 –
13 річних дітей)
Вести
пропаганду здорового способу жит-тя: шкідливого впливу нікотину, алкоголю, наркотиків, небезпечної їжі на
організм під-літків з допомогою ігрових тренінгів, тема-тичних годин,
рольових ігор та інсценівок, переглядів медіа презентацій і роликів.
|
Протягом
семестру
|
Класний
керівник
|
Учні
класу
Шкільна
медсестра
Вчитель
фізкультури
Актив
класу, культмасова комісія, учні,
батьківський
комітет
Батьківський
комітет
Актив
класу
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар